TY - GEN AU - Зливков В. Л. AU - Лукомська С.О. TI - Теорія та практика психологічних тренінгів SN - 9786176404705 PY - 2019/// CY - Ніжин PB - П П Лисенко М. М. KW - 159.9 Психологія N1 - ЗМІСТ Передмова….4 Слово до читача….5 Вступ. Передумови виникнення тренінгових технологій…..6 ТЕОРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТРЕНІНГІВ Історія розвитку групового психологічного руху. Т-групи…11 Тренінги синситивності…18 Терапевтичні групи…23 Психокорекційні групи….37 Групи зустрічей (інкаунтер групи)……39 Балінтовські групи….41 Тренінг як систематичне набуття знань, умінь, навичок….57 Цілі і завдання тренінгу….60 Мотивація до участі в тренінгу…63 Відповідальність у тренінговій роботі….67 Зворотній зв'язок у тренінговій роботі…70 Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності у спілкуванні…74 Правила участі у тренінгу….84 Стадії розвитку груп (групова динаміка)….88 Особистість тренера….104 Ефективність тренінгу….115 ПРАКТИКА ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГІВ Тренінги подолання горя….123 Соціально-психологічний тренінг для керівників або тренінг управління персоналом…143 Тренінг розв'язання конфліктів….160 Майндфулнесс підхід у тренінгах розвитку автентичності….164 Тренінг профілактики професійного вигорання….177 ПІСЛЯМОВА….198 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ….199 ДОДАТКИ….201 N2 - Посібник присвячено тренінговим технологіям як одну з найпопулярніших напрямків сучасної психологічної практики. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до визначення тренінгів, проаналізовано історію розвитку групового психологічного руху: Т-групи, тренінгисенситивності, терапевтичні групи, відмінності у структурі тренінгових і терапевтичних груп, психокорекційні групи, групи зустрічей (інкаунтер групи), балінтовські групи; тренінг як систематичне набуття знань, умінь, навичок і атитюдів, спрямоване на покращення виконання діяльності у певній галузі; соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності у спілкуванні. Практичний розділ присвячено рекомендаціям проведення різних тренінгів, зокрема, подолання горя, розв'язання конфліктів, профілактики емоційного вигорання і педагогічної компетентності. Посібник адресовано широкому колу як практичних психологів, так і педагогів, соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи ER -