Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : підручник / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. — 4-те вид., виправ. і доп.. — Київ : Алерта, 2014. — 696 с.
ЗМІСТ
Змістовний модуль 1 ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНО-СТИЛЬОВІ ОЗНАКИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
1.1. Вступ. Державна мова - мова професійного спілкування...11 1.2. Основи культури української мови...64 1.3. Стилі сучасної української літературної мови у професійному спілкуванні..106
Змістовний модуль 2 ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ 2.1. Спілкування як інструмент професійної діяльності...146 2.2. Риторика і мистецтво презентації...178 2.3. Культура усного фахового спілкування...211 2.4. Форми комплективного обговорення професійних проблем...236 2.5. Ділові папери як засіб писемної професійної комунікації...265 2.6. Документація з кадрово-контрактних питань...315 2.7. Довідково-інформаційні документи...361 2.8. Етикет ділового листування...389
Змістовний модуль 3 НАУКОВА КОМУНІКАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Українська термінологія у професійному спілкуванні...510 3.2. Науковий стиль і його засоби у професійному спілкуванні...532 3.3. Переклад і редагування наукових текстів...598
ДОДАТКИ Програма курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)"...645 Стартовий тест...663 Короткий лексикон синонімів української мови.....673 Складні випадки наголошення...688
Анотація: Підручник укладено відповідно до типової програми дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)", затвердженої наказом МОН України від 21.12.2009 №1150. Структурування матеріалу здійснено відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Теоритичний і практичний матеріал згруповано у три змістові модулі. Система вправ і завдань допоможе майбутнім фахівцям набути умінь і навичок професійного спілкування на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях. Після кожної теми вміщено запитання і завдання для самоконтролю, індивідуальні проблеми завдання, теми рефератів і наукових повідомлень, які сприятимуть закріпленню вивченого. Для студентів вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації, тих, хто прагне високої культури спілкування на професійному рівні.