Тригуб Г. В. Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою ліворукими дітьми молодшого шкільного віку / Тригуб Галина Василівна ; наук. керівник Засєкіна Лариса Володимирівна. — Київ, 2012. — 20 с.



Анотація:
Дисертаційне дослідження присвячене проблемі оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами. Систематизовано та узагальнено основні підходи до оволодіння іноземною мовою у вітчизняних та зарубіжних психологічних і психолінгвістичних дослідженнях, зокрема природничий, культурно-історичний, діяльнісний, суб’єктний, асоціаністський, трансформаційно-граматичний, психотерапевтичний, нейропсихолінгвістичний підходи. Оволодіння іноземною мовою ґрунтується на особливостях розвитку пізнавальних процесів ліворукої дитини.
За результатами емпіричного дослідження проаналізовано особливості іншомовного письмового мовлення ліворуких молодших школярів, закономірності мовленнєво-мисленнєвої діяльності у сукупності чуття мови, мовленнєвого розвитку та поняттєвого мислення. Встановлено особливості мотивації мовленнєвого розвитку ліворуких молодших школярів як чинника оволодіння іноземною мовою.
На основі теоретичних і емпіричних узагальнень визначено психолого-педагогічне забезпечення ефективного оволодіння іноземною мовою ліворукими молодшими школярами, які полягають у створенні відповідних умов.


159.9 Психологія

159.946.3:81'243–056.173–057.874.3