Балашов Е. М. Метакогнітивний моніторинг саморегульованої навчальної діяльності студентів : монографія / Едуард Балашов. — Острог : Вид-во НаУОА, 2020. — 496 с.
Зміст 1. Теоретико-методологічний аналіз науково-психологічних підходів до дослідження феномену психологічної саморегуляції. 2. Теоретико-методологічні засади характеристики метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності 3. Емпіричний аналіз індивідуально-особистісного та мотиваційно-вольового рівнів саморегульованої навчальної діяльності 4. Когнітивні і метакогнітивні компоненти саморегульованої навчальної діяльності студентів 5. Розвиток компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів
Анотація: У монографії подано результати комплексного дослідження метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності студентів ЗВО. Сконцентровано увагу на теоретико-методологічному аналізі феноменів метакогнітивного моніторингу та саморегульованої навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано і створено теоретико-концептуальну модель саморегульованої навчальної діяльності студентів. Емпірично визначено основні показники саморегульованої навчальної діяльності студентів на індивідуально-особистісному, мотиваційно-вольовому, когнітивному та метакогнітивному рівнях. Представлено апробовану тренінгову програму розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів. Сформовано психолого-методичні рекомендації формування компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів. Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами асаморегульованої навчальноьї діяльності, метакогнітивного моніторингу.