TY - BOOK AU - Вербець В. В. TI - Теоретико-методологічні засади формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді PY - 2005/// CY - Київ KW - UDC KW - 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів N2 - У дисертації розкривається сутність духовно-творчого потенціалу як цілісного та інтегрованого феномена соціокультурних, морально-етичних, художньо-творчих потреб та ціннісних орієнтацій молоді. На основі аналізу теоретико-методологічних положень педагогічних, психологічних та культурологічних теорій запропонована евристична модель формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на засадах самовдосконалення та саморозвитку особистості. Особливу увагу звернено на розробку методології вимірювання ефективності моделі формування потенціалу студентської молоді за допомогою діагностично- корегуючої технології-соціально-педагогічного моніторингу. Інноваційна технологія упроваджувалася в контексті педагогічного системот- ворення, зокрема в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх фахівців гуманітарної галузі. В роботі запропонована система соціальних показників та індексів діагностики формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді на основі „еволюційного” та „конфліктного” підходів у вищих навчальних закладах країни ER -