Вовкотруб Р. П. Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти / Вовкотруб Раїса Петрівна ; наук. керівник Трунова Валентина Андріївна. — Одеса, 2006. — 20 с.



Анотація:
У дисертаційному дослідженні розкрито сутність та обгрунтовано проблему розвитку усного мовлення першокласників, дібрано методи спостереження, аналогії, словесний (бесіда, розповідь, міркування), запропоновано дидактичне та методичне забезпечення.
Розроблено й експериментально апробовано методику мовленнєвого розвитку, що включає роботу над словом, словосполученням, реченням, побудовою зв’язних висловлень: переказу, розповіді, опису, міркування. Визначено критерії, показники і рівні сформованості мовленнєвих навичок (високий, достатній, середній, початковий), розроблено лінгводидактичну модель розвитку усного мовлення першокласників під час навчання грамоти.


37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля

372.461