TY - BOOK AU - Вовкотруб Р. П. TI - Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти PY - 2006/// CY - Одеса KW - UDC KW - 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля N2 - У дисертаційному дослідженні розкрито сутність та обгрунтовано проблему розвитку усного мовлення першокласників, дібрано методи спостереження, аналогії, словесний (бесіда, розповідь, міркування), запропоновано дидактичне та методичне забезпечення. Розроблено й експериментально апробовано методику мовленнєвого розвитку, що включає роботу над словом, словосполученням, реченням, побудовою зв’язних висловлень: переказу, розповіді, опису, міркування. Визначено критерії, показники і рівні сформованості мовленнєвих навичок (високий, достатній, середній, початковий), розроблено лінгводидактичну модель розвитку усного мовлення першокласників під час навчання грамоти ER -