Саттон Р. Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі / Роберт Саттон, Хаггі Рао ; пер. з англ. Олександр Лотоцький. — К. : Наш формат, 2020. — 415 с.

Анотація:
Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції.

Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією.

Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.

9786177866199


330 Економіка загалом

330.33