000 02651nam a22001577a 4500
041 _aukr
080 _a09
090 _bСИТ
100 _aСитняк О.В.
245 _aГендерний підхід у процесі навчання діалогічного мовлення на старшому етапі середньої спеціалізованої школи
260 _aОстрог
_bКАФ
_c2008
300 _a81
520 _aВСТУП. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШОГО ЕТАПУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ. 1.1. Гендерні особливості школярів у процесі навчання діалогічного мовлення. 1.2. Аналіз понятійного апарату наукового дослідження. 1.3. Результати соціологічного дослідження впливу гендерного підходу на навчання діалогічному мовленню. РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. 2.1. Комплекс вправ для навчання діалогічного мовлення учнів старшого етапу спеціалізованої старшої школи на основі гендерного підходу. 2.2. Модель навчального для формування іншомовної компетенції у діалогічному мовленні на основі гендерного підходу. 2.3. Фрагменти уроків на старшому етапі спеціалізованої школи на основі гендерного підходу. РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. 3.1. Експерементальна перевірка використання методики на основі гендерного підходу. 3.2. Методичні рекомендації щодо використання гендерного підходу у процесі навчання діалогічного мовлення. ВИСНОВКИ.
_0Гендерний підхід.
650 _aResearch Papers
999 _c284098
_d284098
942 _cBK