| 000 | 01979nam a22001577a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a09 | ||
| 090 | _bЄФА | ||
| 100 | _aЄфанова І.І. | ||
| 245 | _aЛінгвістичні прийоми маніпуляції свідомістю у тексті політичної реклами | ||
| 260 |
_aОстрог _bКАФ _c2010 |
||
| 300 | _a39 | ||
| 520 |
_aРОЗДІЛ 1. СУТЬ ПОНЯТТЯ ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ ПРИЗНАЧЕННЯ.
1.1. Політична реклама як засіб активного політичного впливу.
1.2. Відмінність політичної реклами від комерційної та її особливості.
РОЗДІЛ 2. МОВНЕ МАНІПУЛЮВАННЯ СВІДОМІСТЮ НАСЕЛЕННЯ В ПОЛІТИЧНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ.
2.1. Використання мовного впливу як засобу маніпуляції в тексті політичної реклами.
2.2. Використання вербалізації та НЛП в тексті політичної реклами з метою впливу на людську свідомість.
РОЗДІЛ 3. ВИЯВЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ПРИЙОМІВ МАНІПУЛЯЦІЇ У ПОЛІТИЧНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ХА ДОПОМОГОЮ ПРОВЕДЕННЯ ЇХ ФРЕЙМОВОГО АНАЛІЗУ.
3.1. Поняття фрейму та сценарію при проведенні аналізу тексту.
3.2. Порівняльна характеристика політичних рекламних текстів на основі проведення фреймового аналізу передвиборчих програм Ю. Тимошенко та Віктора Януковича. _0реклама, політика, дискурс |
||
| 650 | _aResearch Papers | ||
| 999 |
_c284594 _d284594 |
||
| 942 | _cBK | ||