000 01589nam a22002657a 4500
003 UA-OsUOA
001 111281
007 ta
008 20150507b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
100 _aКозак Л. В.
090 _a338.432(477+100)
_bК59
942 _cBK
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
245 _aФормування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств на вітчизняному та світовому ринках
_bмонографія
300 _a494 с.
955 _a1
041 _aukr
080 _a338.432(477+100)
020 _a978-966-2254-72-3
520 3 _aЗміст1. Теоретико-методологічні основи формування системи стратегій підприємства2. Особливості формування та реалізації стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств3. Мікро- та макроекономічні чинники формування стратегій позиціювання п
520 3 _aродукції аграрних підприємств4. Організаційно-економічний механізм формування стратегій позиціювання продукції аграрних підприємств та управління їх реалізацією
260 _aОстрог
_bНаУОА
_c2015
650 7 _a1 Філософські науки
_2UDC
999 _c397430
_d397430