| 000 | 02837nam a22002657a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 216219141 | ||
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20210118134315.0 | ||
| 008 | 200830b un ||||| m||| 00| 0 ukr d | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a811.111'42 | ||
| 090 | _a811.111'42 | ||
| 095 |
_a10.02.04 _bгерманські мови |
||
| 100 | _aКотова I. A. | ||
| 245 |
_aКонцепти ГЕРОЙ та АНТИГЕРОЙ в американському кінодискурсі: когнітивний і прагматичний аспекти _cКотова Ірина Анверівна ; наук. керівник Бондаренко Євгенія Валеріївна |
||
| 260 |
_aХарків _c2017 |
||
| 300 | _a20 с. | ||
| 502 |
_6Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук
_cХарківський національний університет імені В. Н. Каразіна _d2017 |
||
| 520 | _aУ дисертації презентовано результати дослідження структурно-змістових і комунікативних особливостей концептів ГЕРОЙ та АНТИГЕРОЙ в американському кінодискурсі. Описано архетипове підґрунтя концептів та номінації як засіб первинного портретування. Зміст відповідних понять репрезентовано семантичними комплексами лексем hero, antihero та villain. Для ГЕРОЯ та АНТИГЕРОЯ у 1977–2001 рр. та 2002–2012 рр. актуалізуються обидва ціннісні полюси, які змінюються залежно від етапу наративу. В образній складовій ГЕРОЯ фокус уваги історично зміщується на обов’язок та самопожертву, а в наративі — з опису на функцію. Для АНТИГЕРОЯ у 2002–2012 рр. послаблюється фокус на загрозі, а з розвитком наративу акцентуються негативні наслідки його дій і покарання. У прагматиконі героя переважають кооперативні стратегії, а антигероя — некооперативні. | ||
| 650 |
_2UDC _a811.111 Англійська мова |
||
| 942 |
_2udc _cAR |
||
| 955 | _a1 | ||
| 999 |
_c461152 _d461152 |
||