| 000 | 03148 a2200265 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20210707162625.0 | ||
| 008 | 210707b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 020 | _a9786177608249 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a323.272:94(477) | ||
| 090 |
_a323.272:94(477) _bД46 |
||
| 100 | _aДимид М. | ||
| 110 | _aФілософсько-богословський факультет УКУ | ||
| 245 |
_aБогослов'я свободи: українська версія _cМихайло Димид |
||
| 260 |
_aЛьвів _bВид-во УКУ _c2020 |
||
| 300 | _a224 с. | ||
| 520 | _aКнига презентує читачеві богословський аналіз подій Революції гідності та її наслідків для українського суспільства. Революція гідності стала місцем народження нової України й українського богослов’я свободи, яке «тут і тепер» відповідає на інтелектуальні та духовні запити людини. Майдан 2013–2014 рр. розглядається не лише як важлива суспільно-політична подія, бо ж він, крім того, сформував духовний простір, який вплинув на суспільство та Церкву.Важливою темою в книзі є осмислення зв’язку між громадянським суспільством і духовною спільнотою, яка зародилася на Майдані. Християнська спільнота Майдану була прикладом живої Церкви, яка є надконфесійною, відкритою та тісно пов’язаною з традицією Київської Церкви. Артикулюючи нове для українського контексту богослов’я, що з’явилося під час Революції гідності, автор показує його спрямованість у майбутнє та зв’язок із подібними тенденціями у світі, що дозволяє такому богослов’ю стати важливим рушієм змін у пострадянському суспільстві. Автор формулює власну версію богослов’я Майдану, яка опирається на концепт свободи та сприяє діалогу між усіма гілками християнства, а також із представниками інших релігій в Україні. | ||
| 650 |
_2UDC _a323 Внутрішні справи |
||
| 710 | 1 | _aКафедра пасторального богослов'я | |
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a1 | ||
| 999 |
_c570969 _d570969 |
||