| 000 | 03062nam a22002417a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20210809145530.0 | ||
| 008 | 210809b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a1:316.75 | ||
| 090 | _a1:316.75 | ||
| 095 |
_a09.00.03 _bсоціальна філософія та філософія історії |
||
| 100 | _aПідскальна О. М. | ||
| 245 |
_aГенеза дискурсу мультикультуралізму : соціально-філософський аналіз _cПідскальна Оксана Михайлівна ; наук. керівник Козловець Микола Адамович |
||
| 260 |
_aЖитомир _c2021 |
||
| 300 | _a16 с. | ||
| 502 |
_6Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук
_cЖитомирський державний університет імені Івана Франка _d2021 |
||
| 520 | _aУ дисертації здійснено соціально-філософський аналіз генези дискурсу мультикультуралізму. Доведено, що мультикультуралізм доцільно визначити як дискурс, до структури якого входять: обгрунтування необхідності (чи заперечення) надання особливих прав культурним групам; різні теорії визнання культурної ідентичності; визначення меж втручання в неліберальні культурні практики; ліберальна критика мультикультуралізму. Здійснено періодизацію розгортання дискурсу мультикультуралізму. Проаналізовано кардинальні зміни на сучасному етапі постмультикультуралізму та досліджено інтеркультуралізм як урівноважену позицію між асиміляцією та мультикультуралізмом. Виявлено, що інтеркультуралізм зосереджується на соціальній згуртованості суспільства та заперечує можливість неліберальних практик, водночас позитивно визнає наявність культурного різноманіття. Обгрунтовано, що інтеркультуралізм та мультикультуралізм доцільно розглядати як такі, що взаємно посилюють один одного, коригують та компенсують можливі небажані наслідки. | ||
| 650 |
_2UDC _a1 ФІЛОСОФІЯ. |
||
| 942 |
_2udc _cAR |
||
| 955 | _a1 | ||
| 999 |
_c571175 _d571175 |
||