| 000 | 03974 a2200277 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20250306093403.0 | ||
| 008 | 210816b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 020 | _a9786177328819 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a159.95:378.147 | ||
| 090 |
_a159.95:378.147 _bБ20 |
||
| 100 |
_aБалашов Е. М. _917524 |
||
| 110 |
_aНаціональний університет "Острозька академія" _91439 |
||
| 245 |
_aМетакогнітивний моніторинг саморегульованої навчальної діяльності студентів _cЕдуард Балашов _bмонографія |
||
| 260 |
_aОстрог _bВид-во НаУОА _c2020 |
||
| 300 | _a496 с. | ||
| 505 | 0 | 0 | _aЗміст 1. Теоретико-методологічний аналіз науково-психологічних підходів до дослідження феномену психологічної саморегуляції. 2. Теоретико-методологічні засади характеристики метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності 3. Емпіричний аналіз індивідуально-особистісного та мотиваційно-вольового рівнів саморегульованої навчальної діяльності 4. Когнітивні і метакогнітивні компоненти саморегульованої навчальної діяльності студентів 5. Розвиток компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів |
| 520 | 0 | 0 | _aУ монографії подано результати комплексного дослідження метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності студентів ЗВО. Сконцентровано увагу на теоретико-методологічному аналізі феноменів метакогнітивного моніторингу та саморегульованої навчальної діяльності. Теоретично обгрунтовано і створено теоретико-концептуальну модель саморегульованої навчальної діяльності студентів. Емпірично визначено основні показники саморегульованої навчальної діяльності студентів на індивідуально-особистісному, мотиваційно-вольовому, когнітивному та метакогнітивному рівнях. Представлено апробовану тренінгову програму розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів. Сформовано психолого-методичні рекомендації формування компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів. Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами асаморегульованої навчальноьї діяльності, метакогнітивного моніторингу. |
| 650 |
_2UDC _a159 Психологія _919312 |
||
| 856 | 4 | 0 | _uhttps://litpro2.oa.edu.ua/books/preview/8460 |
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a1 | ||
| 999 |
_c571245 _d571245 |
||