| 000 | 04136 a2200253 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20220916110216.0 | ||
| 008 | 211020b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a159.923.2(075.8) | ||
| 090 |
_a159.923.2(075.8) _bК17 |
||
| 100 | _aКаламаж Р. В. | ||
| 110 | _aНаціональний університет "Острозька академія" | ||
| 245 |
_aПрофесійна самосвідомість: теорія та практика формування у ВНЗ _bнавчально-методичний посібник _cР. В. Каламаж |
||
| 260 |
_aОстрог _bВид-во НаУОА _c2012 |
||
| 300 | _a148 с. | ||
| 505 | 0 | 0 | _aЗміст ВСТУП 4 Р О ЗДІЛ 1. ТЕО РЕТИ КО -МЕТОДОЛ О ГІ ЧНІ ЗАСАДИ В ИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОС ВІДОМОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ Я-КОН ЦЕПЦІЇ 7 1.1. Теоретико-методологічний аналіз підходів до розгляду сутності професійної самосвідомості та професійної Я-концепції 7 1.2. Обґрунтування моделі професійної Я-концепції як продукту розвитку професійної самосвідомості на етапі професійної підготовки у ВНЗ (на прикладі майбутніх юристів) 26 1.3. Структурно-функціональний аналіз професійної самосвідомості 40 Р О ЗДІЛ 2. ФО РМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО Ї САМОС ВІДОМОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У В НЗ 50 2.1. Методи діагностики рівня сформованості професійної самосвідомості та професійної Я-концепції 50 2.2. Використання когнітивного підходу до дослідження професійної самосвідомості 58 2.3. Розвиток професійної самосвідомості майбутніх юристів в умовах психологічного супроводу навчання у ВНЗ 65 Темати Ка Рефе Раті В 78 ПІСЛЯМО ВА 80 С ПИСОК В И КО РИСТАНОЇ ЛІТЕ РАТУР И 85 ДодатКи 102 Додаток A 1 102 Додаток А 2 103 Додаток Б 105 Додаток В 124 |
| 520 | _aУ навчально-методичному посібнику розкрито зміст понять професійної самосвідомості та професійної Я-концепції, здійснено структурно-функціональний аналіз професійної самосвідомості, розглянуто питання діагностики рівня її сформованості. На прикладі майбутніх юристів розкривається питання цілеспрямованого розвитку професійної самосвідомості на етапі навчання у ВНЗ в умовах психологічного супроводу. Окрема увага приділена когнітивному підходу до виділеного предмета дослідження. Посібник адресований насамперед студентам психологічних та юридичних спеціальностей, а також може бути корисний тим, хто цікавиться проблемами особистісного та професійного розвитку. | ||
| 650 |
_2UDC _a159.9 Психологія |
||
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a2 | ||
| 999 |
_c571646 _d571646 |
||