000 02377 a2200253 4500
003 UA-OsUOA
005 20240103142131.0
008 240103b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a9786170964335
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
041 _aukr
080 _a658.8:339.1
090 _a658.8:339.1
_bГ31
100 _aГелліген Б.
245 _aВхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн
_cБраян Гелліген, Дхармеш Шах ; пер. з англ. В. Луненко
260 _aХарків
_bРанок
_bФабула
_c2020
300 _a240 с.
520 _aВи тримаєте в руках книжку, яка допоможе зробити так, щоб потенційні клієнти знайшли вашу компанію в Інтернеті, тож у вас немає причин відтягувати з початком роботи. Розпочніть зараз, сьогодні, цієї хвилини. Перевага вхідного маркетингу в тому, що кожен може це зробити. Для цього не потрібно багато грошей, але це вимагає вкладання ваших часу і творчого потенціалу. На цих сторінках ви знайдете маркетингову стратегію та мудрість. Але важливіше те, що тут ви отримаєте сотні практичних та доступних ідей, інструментів та методик, які одразу можна застосувати у своїй роботі. «Вхідний маркетинг» створено експертами, які розуміються на реаліях успішного маркетингу, а не теоретиками, які обговорюють найновішу гіпотезу.
650 _2UDC
_a658 Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі
700 1 _aШах Д.
942 _cBK
_2udc
955 _a2
999 _c575611
_d575611