000 03403nam a22002417a 4500
001 2162214035924818
003 UA-OsUOA
005 20240326161554.0
008 240326b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
041 _aukr
080 _a378.937+378.126+152.21
090 _a378.937+378.126+152.21
095 _a13.00.04
_bтеорія та методика професійної освіти
100 _aБулгаков Р. Ю.
_92228
245 _aПрофесійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу
_cБулгаков Роман Юрійович; наук. керівник Цокур Ольга Степанівна
260 _aКіровоград
_c2015
300 _a20 с.
502 _6Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
_cКіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
_d2015
520 _aУ дисертації досліджено проблему професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу, виокремлено його провідні функції та стратегії інтеграції. Розкрито сутність і специфіку мультикультурного підходу як нової парадигми організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови, заснованої на ідеях культурного плюралізму, що сприяє його професійному становленню як мультикультурної мовної особистості, здатної до створення мультикультурного середовища шкільної іншомовної освіти. Обгрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови на засадах мультикультурного підходу, спроектовано модель організації означеного процесу. Уточнено критерії, показники та схарактеризовано рівні професійного становлення майбутнього вчителя іноземної мови як мультикультурної мовної особистості. Вдосконалено визначення понять «мультикультурний підхід в освіті», «мультикультурний підхід в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови», «мультикультурний учитель», «мультикультурна мовна особистість».
650 _2UDC
_a378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів
_92155
942 _2udc
_cAR
999 _c576054
_d576054