000 01964 a2200241 4500
003 UA-OsUOA
005 20240515155947.0
008 240515b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a9786177552962
040 _bukr
_cUA-OsUOA
080 _a330.33
090 _a330.33
_bЛ53
100 _aЛефлі А.
_92723
245 _aБезпрограшна стратегія. Як уникнути промахів у бізнесі
_cАлан Лефлі, Роджер Мартін ; пер. з англ. Ірина Гнатковська
260 _aК.
_bНаш формат
_c2018
300 _a256 с.
520 _aСтратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь терміновіших повсякденних справ. Колишній генеральний директор Procter and Gamble Алан Лефлі та його стратегічний радник Роджер Мартін на прикладі власного досвіду пояснюють, чому застосування стратегічного підходу - найефективніший спосіб побудови бізнесу. Запропонований підхід може ефективно працювати в компаніях будь-якого масштабу: від маленьких бізнесів до держаних агентств чи некомерційних організацій.
650 _a330 Економіка загалом
_91444
700 1 _aМартін Р.
_92724
942 _cBK
_2udc
955 _a4
999 _c576365
_d576365