| 000 | 02778 a2200265 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 2162214035925432 | ||
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20241023112420.0 | ||
| 008 | 241023b un a|||| |||| 00| 0dukr d | ||
| 020 | _a9786178262617 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a37.01 | ||
| 090 |
_a37.01 _bХ94 |
||
| 100 |
_aХромець В. _916504 |
||
| 245 |
_aПауло Фрейре: педагогічна концепція _cВіталій Хромець |
||
| 260 |
_aКиїв _bДух і Літера _c2024 |
||
| 300 | _a36 с. | ||
| 490 | _a"BIBLIOTHECA PAEDAGOGICA", серія "Педагогічні концепції" | ||
| 520 | _aНауково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного бразильського педагога Пауло Фрейре. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується його педагогічна пропозиція, а також коротко висвітлює його життєвий та професійний шлях, розкриває мету та основні принципи, зміст та освітню методику педагогіки П. Фрейре. В. Хромець аналізує ключові аспекти педагогічного підходу П. Фрейре, що були покладені в основу формування так званої педагогіки звільнення. А також детально зупиняється на важливих аспектах, які творять унікальність педагогічної пропозиції П. Фрейре, визначає її актуальність для сучасних українських педагогів. Нарис може зацікавити як практикуючих педагогів, які прагнуть поглибити свої знання та впровадити ідеї Пауло Фрейре в роботі, так і студентів педагогічних закладів вищої освіти, які б хотіли розширити свої знання та дослідити педагогічні концепції нового контексту. | ||
| 650 |
_a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля _91936 |
||
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a2 | ||
| 999 |
_c577459 _d577459 |
||