000 02778 a2200265 4500
001 2162214035925432
003 UA-OsUOA
005 20241023112420.0
008 241023b un a|||| |||| 00| 0dukr d
020 _a9786178262617
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
041 _aukr
080 _a37.01
090 _a37.01
_bХ94
100 _aХромець В.
_916504
245 _aПауло Фрейре: педагогічна концепція
_cВіталій Хромець
260 _aКиїв
_bДух і Літера
_c2024
300 _a36 с.
490 _a"BIBLIOTHECA PAEDAGOGICA", серія "Педагогічні концепції"
520 _aНауково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного бразильського педагога Пауло Фрейре. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується його педагогічна пропозиція, а також коротко висвітлює його життєвий та професійний шлях, розкриває мету та основні принципи, зміст та освітню методику педагогіки П. Фрейре. В. Хромець аналізує ключові аспекти педагогічного підходу П. Фрейре, що були покладені в основу формування так званої педагогіки звільнення. А також детально зупиняється на важливих аспектах, які творять унікальність педагогічної пропозиції П. Фрейре, визначає її актуальність для сучасних українських педагогів. Нарис може зацікавити як практикуючих педагогів, які прагнуть поглибити свої знання та впровадити ідеї Пауло Фрейре в роботі, так і студентів педагогічних закладів вищої освіти, які б хотіли розширити свої знання та дослідити педагогічні концепції нового контексту.
650 _a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
_91936
942 _cBK
_2udc
955 _a2
999 _c577459
_d577459