000 02855 a2200265 4500
001 2162214035925432
003 UA-OsUOA
005 20241023140639.0
008 241023b un a|||| |||| 00| 0dukr d
020 _a9786178262716
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
041 _aukr
080 _a37.01
090 _a37.01
_bХ94
100 _aХромець В.
_916504
245 _aЯн Амос Коменський: педагогічна концепція
_cВіталій Хромець
260 _bДух і Літера
_c2024
_aКиїв
300 _a40 с.
490 _a"BIBLIOTHECA PAEDAGOGICA", серія "Педагогічні концепції"
520 _aНауково-публіцистичний нарис доктора філософських наук, директора ГО «Несторівський центр» Віталія Хромця присвячений педагогічній концепції видатного чеського педагога Яна Амоса Коменського, засновника сучасної педагогіки. Автор розглядає засади, на яких ґрунтується педагогічна пропозиція Коменського, а також коротко висвітлює його життєвий та професійний шлях. У нарисі розкрито мету, основні принципи педагогіки Яна Амоса Коменського. В. Хромець здійснює аналіз ключових аспектів педагогічного підходу Коменського, що були покладені в основу формування нової педагогічної парадигми, розкриває ті її важливі аспекти, що творять унікальність його педагогічної пропозиції, а також визначає її актуальність для сучасних українських педагогів. Нарис може зацікавити як практикуючих педагогів, які бажають поглибити свої знання та впровадити ідеї Яна Амоса Коменського в роботі, так і студентів педагогічних закладів вищої освіти, які прагнуть розширити свої знання та дослідити педагогічні концепції нового контексту.
650 _a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
_91936
942 _cBK
_2udc
955 _a2
999 _c577465
_d577465