| 000 | 01647 a2200253 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 2162214035925432 | ||
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20241113135239.0 | ||
| 008 | 241024b un a|||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 020 | _a9786176734666 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a376(075.8) | ||
| 090 |
_a376(075.8) _bШ37 |
||
| 100 |
_aШевців З. М. _916545 |
||
| 245 |
_aОснови інклюзивної педагогіки _bпідручник _cЗ. М. Шевців |
||
| 260 |
_aКиїв _bЦУЛ _c2021 |
||
| 300 | _a248 с. | ||
| 520 | _aУ цілому, зміст навчального матеріалу підручника спрямовується на підготовку майбутніх вчителів початкових класів до роботи з молодшими школярами в умовах інклюзивної освіти на основі компетентнісного підходу. Підручник є результатом опрацювання великої кількості наукових публікацій, наведених у списку літератури. Автор висловлює вдячність вітчизняним ученим, які досліджували інклюзивну освіту та проблеми її впровадження. | ||
| 650 |
_a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля _91936 |
||
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a2 | ||
| 999 |
_c577480 _d577480 |
||