| 000 | 03456 a2200253 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 2162214035925432 | ||
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20241024162907.0 | ||
| 008 | 241024b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 020 | _a9789669418586 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a371.134+378.147 | ||
| 090 |
_a371.134+378.147 _bН84 |
||
| 100 |
_aНоскова М. В. _916557 |
||
| 245 |
_aДистанційне навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти _bмонографія _cМ. В. Носкова |
||
| 260 |
_aЛьвів _bВид-во Львівської політехніки _c2023 |
||
| 300 | _a348 с. | ||
| 520 | _aУ монографії окреслено теоретико-методологічні засади дистанційного навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. Розкрито особливості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти та професійному розвитку вчителів, проаналізовано досвід використання дистанційного навчання у професійному розвитку педагогів закладів освіти за кордоном та в Україні, зокрема під час пандемії COVID-19, висвітлено генезис нормативно-правової бази впровадження дистанційного навчання у системі освіти України, визначено зв’язок стану цифровізації закладу освіти та рівня готовності педагога до використання дистанційних технологій навчання. За результатами проведеного дослідження створено та обґрунтовано авторську систему визначення рівня готовності вчителя до використання дистанційного навчання у професійній діяльності та авторську модель розвитку готовності вчителя закладу загальної середньої освіти до використання дистанційного навчання у професійному розвитку та професійній діяльності. Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, керівників закладів освіти, керівників та працівників органів управління освітою, магістрів, аспірантів та докторантів за галуззю знань 01 “Освіта” та всіх зацікавлених у розвитку системи освіти України. | ||
| 650 |
_a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля _91936 |
||
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a1 | ||
| 999 |
_c577487 _d577487 |
||