000 03456 a2200253 4500
001 2162214035925432
003 UA-OsUOA
005 20241024162907.0
008 241024b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 _a9789669418586
040 _aUA-OsUOA
_bukr
_cUA-OsUOA
_dUA-OsUOA
041 _aukr
080 _a371.134+378.147
090 _a371.134+378.147
_bН84
100 _aНоскова М. В.
_916557
245 _aДистанційне навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти
_bмонографія
_cМ. В. Носкова
260 _aЛьвів
_bВид-во Львівської політехніки
_c2023
300 _a348 с.
520 _aУ монографії окреслено теоретико-методологічні засади дистанційного навчання у професійному розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти. Розкрито особливості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти та професійному розвитку вчителів, проаналізовано досвід використання дистанційного навчання у професійному розвитку педагогів закладів освіти за кордоном та в Україні, зокрема під час пандемії COVID-19, висвітлено генезис нормативно-правової бази впровадження дистанційного навчання у системі освіти України, визначено зв’язок стану цифровізації закладу освіти та рівня готовності педагога до використання дистанційних технологій навчання. За результатами проведеного дослідження створено та обґрунтовано авторську систему визначення рівня готовності вчителя до використання дистанційного навчання у професійній діяльності та авторську модель розвитку готовності вчителя закладу загальної середньої освіти до використання дистанційного навчання у професійному розвитку та професійній діяльності. Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, керівників закладів освіти, керівників та працівників органів управління освітою, магістрів, аспірантів та докторантів за галуззю знань 01 “Освіта” та всіх зацікавлених у розвитку системи освіти України.
650 _a37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
_91936
942 _cBK
_2udc
955 _a1
999 _c577487
_d577487