| 000 | 02819 a2200253 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 2162214035925474 | ||
| 003 | UA-OsUOA | ||
| 005 | 20241104123652.0 | ||
| 008 | 241104b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 020 | _a9789663788791 | ||
| 040 |
_aUA-OsUOA _bukr _cUA-OsUOA _dUA-OsUOA |
||
| 041 | _aukr | ||
| 080 | _a94(47+57):641.5:791.4"1960/1980" | ||
| 090 |
_a94(47+57):641.5:791.4"1960/1980" _bC88 |
||
| 100 |
_aСтяжкіна О. _917326 |
||
| 245 |
_aСмак радянського: їжа та їдці в мистецтві життя й мистецтві кіно (середина 1960-х - середина 1980-х років) _cОлена Стяжкіна |
||
| 260 |
_aКиїв _bДух і Літера _c2021 |
||
| 300 | _a376 с. | ||
| 520 | _aЦя книжка про радянських людей – жінок, чоловіків, дітей – які їли вдома, на роботі, в дорозі, в дитячому садку та школі, в системі радянського громхарчу, в турпоїздках. Про тих, хто здобував їжу в чергах, на колгоспних ринках, на власних городах, через хабарі та бартерні обміни, крадіжки на робочих місцях. Про тих, хто створював її надлишки в системі тіньової економіки й про тих, хто обирав відмову від їжі як спосіб демонстрації статусу «іншого» або зберігав «смачну традицію», плекаючи «банальний націоналізм». Їжа розглядається не тільки як ознака пізньорадянської споживацької революції, а й як один з потужних механізмів соціальної інженерії та (само)примусу. Реальний світ радянських їдців аналізується разом із світом художнім, в якому кіномитці та глядачі створювали, транслювали та споживали образи їжі, не усвідомлюючи, що в такий спосіб говорять про репресивний устрій суспільства, в якому смак був так само проблематичним та майже недосяжним, як і пов’язана зі смаком та вибором свобода. | ||
| 650 |
_a94 Історія загалом _940 |
||
| 942 |
_cBK _2udc |
||
| 955 | _a4 | ||
| 999 |
_c577630 _d577630 |
||