Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навчальний посібник . — К. : Ліра-К, 2013. — 480 с.

Анотація:
ЗмістРозділ 1. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як напрямок підприємницької діяльності1.1. Визначення основних понять1.2. Маркетингове середовище підприємництва1.3. Побудова інформаційного маркетингу на підприємствіРозділ 2 . Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктами ринку2.1. Інформація як головний чинник ринку2.2. Види інформаційних продуктів і послуг2.3 Методи отримання й обробки маркетингової інформаціїРозділ 3. Сутність ринку інформаційно ї продукції та послуг3.1. Основні показники інформаційного ринку3.2. Дослідження конкурентного середовища на ринку3.3. Побудова стратегії боротьби за споживачівРозділ 4. Системи маркетингових досліджень і маркетингової інформації4.1. Побудова маркетингової інформаційної системи4.2. Принципи розробки та впровадження інформаційних систем4.3. Моделі й методи ухвалення маркетингових рішеньРозділ 5. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг 5.1. Теоретичні засади управління рекламною діяльністю5.2. Організація проведення рекламної кампанії5.3. Особливості проведення рекламної політики інформаційним підприємством5.4. Контроль ефективності рекламної політики та її результат івРозділ 6. Бенчмаркінг, як ефективна технологія у сфері інформаційних продуктів та послуг6.1. Теоретичні аспекти бенчмаркінгу в управлінні бізнес-процесами6.2. Застосування бенчмаркінгу на підприємствах України6.3. Практична реалізація б енчмаркінгу в документно-інформаційній сферіРозділ 7. Інформаційно-консультативна діяльність як напрямок підприємницької діяльності7.1. Поняття, мета і методи консультативної діяльності7.2. Класифікація інформаційно-консультаційних служб7 .3. Організація консалтингової діяльності7.4. Інформаційний консалтинг як вид консультаційної діяльності7.5. Побудова ІТ-консалтингуРозділ 8. Електронна комерція8.1. Теоретична основа електронної комерції8.2. Інтернет –маркетинг як о снова успіху Е-комерції8.3. Міжнародна електронна комерція на сучасному етапі8.4. Особливості розвитку електронної комерції в УкраїніЛітература

978-966-2609-07-3


658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та

658.8(075.8)