Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас) (Запис № 285437)
[ простий вигляд ]
| 000 -LEADER | |
|---|---|
| fixed length control field | 02923nam a22001577a 4500 |
| 041 ## - LANGUAGE CODE | |
| Language code of text/sound track or separate title | ukr |
| 080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
| Universal Decimal Classification number | 09 |
| 090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (OCLC) | |
| Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) | ЧАШ |
| 100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
| Personal name | Чашук, К. М. |
| 245 ## - TITLE STATEMENT | |
| Title | Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас) |
| 260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
| Place of publication, distribution, etc | Острог |
| Name of publisher, distributor, etc | КАФ |
| Date of publication, distribution, etc | 2014 |
| 300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
| Extent | 60 |
| 520 ## - SUMMARY, ETC. | |
| Summary, etc | Вступ.<br/>Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ.<br/>1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ<br/>1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ<br/>Висновки до Розділу І.<br/>Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор.<br/>2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ<br/>2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції<br/>2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції<br/>2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ<br/>Висновки до Розділу ІІ.<br/>Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.<br/>3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор<br/>3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор<br/>Висновки до Розділу ІІІ.<br/>Загальні висновки.<br/>Список використаних джерел і літератури.<br/>Додатки. |
| -- | методика, граматична компетенція |
| 650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
| Topical term or geographic name as entry element | Research Papers |
| 942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
| Koha item type | Книги |
| Withdrawn status | Lost status | Source of classification or shelving scheme | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Source of acquisition | Cost, normal purchase price | Total Checkouts | Full call number | Barcode | Date last seen | Price effective from | Koha item type |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Universal Decimal Classification | ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 17/06/2014 | Акт №8 | 1.00 | 09 | 215460 | 10/11/2021 | 17/06/2014 | Книги |