Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас) (Запис № 285437)

МАРК-запис
000 -LEADER
fixed length control field 02923nam a22001577a 4500
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
080 ## - UNIVERSAL DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Universal Decimal Classification number 09
090 ## - LOCALLY ASSIGNED LC-TYPE CALL NUMBER (OCLC); LOCAL CALL NUMBER (OCLC)
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) ЧАШ
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Чашук, К. М.
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас)
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Острог
Name of publisher, distributor, etc КАФ
Date of publication, distribution, etc 2014
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 60
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc Вступ.<br/>Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ.<br/>1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ<br/>1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ<br/>Висновки до Розділу І.<br/>Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор.<br/>2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ<br/>2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції<br/>2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції<br/>2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ<br/>Висновки до Розділу ІІ.<br/>Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.<br/>3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор<br/>3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор<br/>Висновки до Розділу ІІІ.<br/>Загальні висновки.<br/>Список використаних джерел і літератури.<br/>Додатки.
-- методика, граматична компетенція
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Research Papers
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Книги
Фонди
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Source of acquisition Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
    Universal Decimal Classification     ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 17/06/2014 Акт №8 1.00   09 215460 10/11/2021 17/06/2014 Книги