Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас)
Вид матеріалу:
Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2014Опис: 60Тематика(и): Зведення: Вступ.
Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ.
1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ
1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ
Висновки до Розділу І.
Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор.
2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції
2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції
2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
Висновки до Розділу ІІ.
Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.
3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
Висновки до Розділу ІІІ.
Загальні висновки.
Список використаних джерел і літератури.
Додатки.
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|
| ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ | 09 | Доступно | 215460 |
Вступ.
Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ.
1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ
1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ
Висновки до Розділу І.
Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор.
2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції
2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції
2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
Висновки до Розділу ІІ.
Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.
3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
Висновки до Розділу ІІІ.
Загальні висновки.
Список використаних джерел і літератури.
Додатки. методика, граматична компетенція
Немає коментарів для цієї одиниці.