Індивідуалізація формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ із використанням дидактичних опор (англійська мова, 5 клас)

За: Вид матеріалу: Текст Мова: українська Публікація: Острог КАФ 2014Опис: 60Тематика(и): Зведення: Вступ. Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ. 1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ 1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ Висновки до Розділу І. Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор. 2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ 2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції 2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції 2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ Висновки до Розділу ІІ. Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики. 3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор 3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор Висновки до Розділу ІІІ. Загальні висновки. Список використаних джерел і літератури. Додатки.
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
ВІЛ - Відділ іноземн. літератури НБ 09 Доступно 215460

Вступ.
Розділ І. Теоретичні засади індивідуалізації формування граматичної компетенції на середньому етапі ЗОШ.
1.1. Індивідуально-психологічні особливості у процесі навчанні граматики на середньому етапі ЗОШ
1.2. Класифікація індивідуалізованих вправ для навчання граматики на середньому етапі ЗОШ
Висновки до Розділу І.
Розділ ІІ. Методика формування граматичної компетенції у пятому класі ЗОШ з використанням дидактичних опор.
2.1. Реалізація регулюючої індивідуалізації для формування граматичної компетенції учнів з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
2.2. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з достатнім рівнем граматичної компетенції
2.3. Приклад індивідуалізованих вправ для учнів з недостатнім рівнем граматичної компетенції
2.4. Фрагмент уроку для індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор у 5 класі ЗОШ
Висновки до Розділу ІІ.
Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.
3.1. Модель індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
3.2. Експериментальна перевірка ефективності індивідуалізованого навчання граматики з використанням дидактичних опор
Висновки до Розділу ІІІ.
Загальні висновки.
Список використаних джерел і літератури.
Додатки. методика, граматична компетенція

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.