Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі (Запис № 578598)

МАРК-запис
000 -Лідер
fixed length control field 03348 a2200241 4500
003 - Ідентифікатор контрольного номера
control field UA-OsUOA
005 - Дата та час останнього входження (трансакції)
control field 20250425102825.0
008 - Елементи даних фіксованої довжини – загальна інформація
fixed length control field 250425b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
020 ## - Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN)
Міжнародний стандартний книжковий номер (ISBN) (НП) 9786175251171
040 ## - Джерело каталогізації
Мова каталогізації ukr
Агенція, яка здійснювала перезапис UA-OsUOA
080 ## - Індекс Універсальної десяткової класифікації
Індекс Універсальної десяткової класифікації (УДК) (НП) 811.161.2:37(091)
090 ## - Локальний шифр розміщення
Класифікаційний індекс УДК 811.161.2:37(091)
Авторський знак (НП) К95
100 ## - Основне введення – ім’я особи
Ім’я особи (НП) Кучеренко І.
9 (RLIN) 19918
110 ## - Наймення організації – загальна інформація
Найменування колективу або юрисдикції як початковий елемент введення Херсонський державний університет
9 (RLIN) 19812
245 ## - Відомості про назву
Назва (НП) Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі
Решта назви (НП) монографія
Дані про відповідальність (НП) Ірина Кучеренко
260 ## - Публікація, розповсюдження і т.п. (Вихідні дані)
Місце публікації, розповсюдження і т.п. (П) Умань
Ім’я/ наймення видавництва, розповсюджувача і т.п. (П) Жовтий О. О.
Дата публікації, розповсюдження і т.п. (П) 2014
300 ## - Фізичний опис
Обсяг 410 с.
520 ## - Резюме і т.п.
Резюме, реферат, анотація, тощо (НП) У монографії охарактеризовано науково-методичну концепцію сучасного уроку<br/>української мови в основній школі. Розглянуто ґенезу провідної класно-урочної<br/>організації процесу навчання, філософські, педагогічні, психологічні й<br/>лінгводидактичні засади новочасного уроку рідної мови. Запропоновано вдосконалену<br/>типологічну систематизацію й оновлену структуризацію сучасного уроку. Розкрито<br/>сутність й особливості педагогічного проектування уроку, обґрунтовано процес<br/>цілевизначення, з’ясовано стрижневі домінанти змісту навчального заняття, окреслено<br/>поле діяльності вчителя (навчання) й учня (учіння), розкрито вимоги до сучасного<br/>уроку рідної мови. Теоретичне і прикладне значення мають технології сучасного уроку<br/>української мови, сконструйовані в аспекті особистісно орієнтованої технології,<br/>розвивальної проблемної технології, технології розвитку критичного мислення,<br/>інтерактивної технології. Представлено лінгводидактичний інструментарій сучасного<br/>уроку української мови як інтегральне об’єднання ефективних активних методів,<br/>прийомів, форм і засобів навчання.<br/>Монографія призначена для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних<br/>закладів, магістрантів, студентів-філологів, учителів-словесників і всіх, хто цікавиться<br/>проблемами лінгводидактики.<br/>
650 ## - Додаткове предметне введення – тематичний термін
Тематичний термін чи географічна назва, як елемент введення (НП) 811.161.2 Українська мова
9 (RLIN) 43
942 ## - Додаткові елементи входу (Коха)
Тип елемента Koha Книги
Source of classification or shelving scheme Universal Decimal Classification
955 ## - Код типу видання за змістом
Код типу видання за змістом (НП) Наукові видання
Фонди
Стан вилучень Стан втрат Джерело класифікації або схеми стелажів Стан уражень Не для кредиту Постійне місце розташування Поточне розміщення Дата придбання Джерело придбання Вартість, звичайна ціна покупки Усього замовленно Повний номер виклику Штрих-код Дата останнього перегляду Вартість, ціна заміни Ціна ефективна від Тип елемента Koha Примітка, призначена для загального доступу
    Universal Decimal Classification     ЧЗ - Читальна зала ЧЗ - Читальна зала 25/04/2025 №26/22.04.2025 100.00   811.161.2:37(091) К95 168518 25/04/2025 100.00 25/04/2025 Книги подарував Хом'як І.