Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі монографія Ірина Кучеренко
Публікація: Умань Жовтий О. О. 2014Опис: 410 сISBN:- 9786175251171
Книги
| Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Примітки | Штрих-код | |
|---|---|---|---|---|---|
| ЧЗ - Читальна зала | 811.161.2:37(091) К95 | Доступно | подарував Хом'як І. | 168518 |
У монографії охарактеризовано науково-методичну концепцію сучасного уроку
української мови в основній школі. Розглянуто ґенезу провідної класно-урочної
організації процесу навчання, філософські, педагогічні, психологічні й
лінгводидактичні засади новочасного уроку рідної мови. Запропоновано вдосконалену
типологічну систематизацію й оновлену структуризацію сучасного уроку. Розкрито
сутність й особливості педагогічного проектування уроку, обґрунтовано процес
цілевизначення, з’ясовано стрижневі домінанти змісту навчального заняття, окреслено
поле діяльності вчителя (навчання) й учня (учіння), розкрито вимоги до сучасного
уроку рідної мови. Теоретичне і прикладне значення мають технології сучасного уроку
української мови, сконструйовані в аспекті особистісно орієнтованої технології,
розвивальної проблемної технології, технології розвитку критичного мислення,
інтерактивної технології. Представлено лінгводидактичний інструментарій сучасного
уроку української мови як інтегральне об’єднання ефективних активних методів,
прийомів, форм і засобів навчання.
Монографія призначена для науковців, аспірантів, викладачів вищих навчальних
закладів, магістрантів, студентів-філологів, учителів-словесників і всіх, хто цікавиться
проблемами лінгводидактики.
Немає коментарів для цієї одиниці.